KPN vervangt betaald helpdeskabonnement Tech Desk door Service Plus
datum: 12-07-2021Categorie: SoftwareBron: Tweakers
KPN vervangt zijn Tech Desk helpdesk abonnement door Service Plus. Deze service is grotendeels gelijk aan zijn voorganger, maar voegt onder andere de mogelijkheid toe om een afspraak te maken met een monteur. De prijs blijft ongewijzigd op vijf euro per maand.
KPN schrijft op haar forum dat Service Plus sinds vorige week beschikbaar is. Bestaande Tech Desk-gebruikers worden automatisch overgezet naar het nieuwe abonnement. De bestaande diensten van de Tech Desk blijven ongewijzigd. Bij deze betaalde helpdesk krijgen gebruikers 'experts met een passie voor techniek, gadgets en telecom' aan de telefoon.
De helpdesk kan onder andere helpen bij het oplossen van problemen met apparatuur die gebruikers in huis hebben, ook apparaten die niet door KPN geleverd zijn. Als voorbeeld noemt de aanbieder smarthome-apparatuur. De Service Plus-hulplijn is zeven dagen per week tussen 08.00 en 22.00 uur bereikbaar.
Nieuw in Service Plus is dat gebruikers gratis een afspraak kunnen maken met een servicemonteur als er geen telefonische oplossing geboden kan worden. Klanten worden vooraf geïnformeerd als zo'n monteur werkzaamheden moet uitvoeren die extra kosten met zich meebrengen, meldt de aanbieder.
De vernieuwde Service Plus service kost weer 5 euro per maand en is standaard maandelijks opzegbaar. Gebruikers die een Fritz!Box-modem huren bij KPN voor 7,49 euro per maand kunnen kosteloos gebruik maken van de dienst Service Plus.
Nieuws overzicht